justlikeyou

Just like you

Tinder randis sztorik

2017. március 06. - justlikeyou

A tinderen ismerkedős időszakom viszonylag rövid ideig, 3-4 hónapig tartott, és happy enddel végződött. Eléggé szelektáltam a képek alapján, aki például félmeztelen képet tett fel magáról, csücsörítős selfiet (igen, ilyen is volt), jó kocsival menőzős fotót, vagy olyan képet, amin lánnyal van együtt, kapásból balra húztam. Nem tudom, hogy a komolyabb szűrő miatt, de szerencsére 90%-ban olyanok írtak, akik tényleg rendes kapcsolatot szerettek volna.

Az emlékezetesebb randijaim az alábbiak voltak:

  1. A komplexusos

Külsőre nem fogott meg a képei alapján, de annyira kedvesen és viccesen írt, hogy úgy döntöttem találkozom vele. A beszélgetést valahogy mindig arra terelte, hogy ő mennyire balszerencsés, mennyire nem néz ki jól, hogy őt átvágták eddig a lányok, és ezek okán milyen szomorú. Egy nagyon komplexusos fiút ismertem meg a személyében. Bevallom ez nem volt szimpatikus, mert jómagam sem vagyok mindig elég magabiztos, ezért szerencsésebb, ha egy életvidám, optimista személy a párom, nem pedig egy szintén önbizalom-hiányos, mert csak lehúznánk egymást. Amúgy nagyon kedves volt, ahogy elváltunk már írta az smst, hogy másnap menjünk el állatkertbe, moziba, majd este vacsizni. Programom volt, ezért nem válaszoltam neki rögtön, így írt még kettő üzenetet, hogy miért nem válaszolok. Végül írtam neki, hogy inkább engedjük el ezt a történetet.

  1. A budai úrifiú

Egy udvarias, kimért, választékosan beszélő fiú volt a következő randi partnerem. Jó idő volt, ezért felmentünk a várba. Sokáig sétálgattunk, jól éreztem magam. Végig kicsit furcsán nézett, amit nem tudtam mire vélni. Mikor hazaértem belenéztem a tükörbe… rózsaszín rúzst tettem fel és rá szájfényt… nos, a szájfénybe bele volt ragadva egy nagy muslica. Azért szólhatott volna.

  1. A sznob

A találkozóra elegáns ruhában érkeztem, mert munkából rögtön a megbeszélt helyszínre mentem. Kiültünk egy étterem terasz részére, és beszélgettünk. Pontosabban inkább ő mesélt. Hogy milyen szép nagy lakása van, nyáron mennyire szeret jachtozni. Természetesen a családjának van is egy, illetve ha megittuk az italunkat megmutatja milyen nagy motorral jött. Megkérdezte, hogy ugye mindig ilyen csinosan, elegánsan szoktam-e felöltözni? Mondtam, hogy nem, a munkám megköveteli a business formalt, de szabadidőmben szívesen hordok akár farmert trikóval is. Teljesen ledöbbent. Innentől már kölcsönös lett az unszimpátia és gyorsan elköszöntünk.

  1. Az ivós

Vele igazából a randiig sem jutottunk el, mert ahányszor írt, mindig inni hívott, mármint alkoholt. Javasoltam, hogy üljünk be inkább egy kávézóba, de mindenképpen bárba szeretett volna menni és nem kávét, hanem töményet fogyasztani. Szerintem ivótársat keresett, nem pedig barátnőt.

  1. A befutó

Azt beszéltük meg, hogy elmegyünk a Velencei-tóhoz sétálgatni, mert jó időt mondtak aznapra. Így is történt, lementünk a strand részre, de időközben nagyon meleg lett, egyedül mi voltunk azok, akik nem fürdőruhában voltak. Utólag megbeszéltük, hogy én azzal kínlódtam, hogy magassarkúban kecsesen tudjak egyensúlyozni a homokban, neki pedig az új cipője feltörte a lábát és próbált nem sántítva menni. Rólam folyt le a smink, ő pedig átizzadta az ingét. Végül hagytuk a strandot és kerestünk egy árnyékos parkot, ahol le tudtunk ülni beszélgetni. Vicces, intelligens, udvarias fiút ismertem meg a személyében, aki a kezdeti udvarlós időszakban még romantikusnak is tűnt. Utólag kiderült, hogy nem egy szentimentális alkat (amivel nincsen gond), és az elején próbált csak úgy tenni, mintha az lenne, hogy lenyűgözzön, ami sikerült is, mert ő a jelenlegi párom.

A bejegyzés trackback címe:

https://pontmintte.blog.hu/api/trackback/id/tr812317621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EG0 2017.03.12. 22:00:13

A "komplexusos"-nál fontosnak érezted leírni, hogy te kukáztad végül. A "budai úrifiú" sztori vége ezek után miért maradt le?

Más, hátha lányok is olvassák, itt egy lista, amit a férfiak húznak balra:
- Nincs képed, vagy valami vicces van ott helyetted: nem csak csűnya vagy de már lélekben fel is adtad. Nem éri meg a vesződséget, tuti csalódás lennél.
- gyerekkel vagy (a többség nem akarja másét nevelni)
- a kutyád/macskád puszilgatod az ágyadban. Fúj már.
- csajokkal vagy együtt: nem tudjuk, melyik vagy te, aztán mindig kiderül, hogy sajnos nem a legszebb.
(Néha úgy írnék az ilyennek, hogy figy, a melletted álló szép lány esetleg szingli még?)
- csak arcképet teszel fel: dagadt vagy
- csak távoli képet teszel fel, esetleg napszemüveggel: értjük, jó az alakod, csak az arcod gáz
- pasival vagy (általában a bátyád az, vagy azt hiszed, hogy egy jóképű ámde feléd közömbös haverod emeli a szociális értékedet. De nem.)
- az exed kivágtad a nyaralós képől. Már csak a karja lóg be.
- tele ékszerrel feszítesz a BMW/Merci/Audi kormányánál. Általában dekoltázs is figyel a kormány emblémához közel. Vagy azt hittétek, suttyó, anyagiakkal dicsekvős képet csak pasit szoktak feltölteni?
- csücsörítős kép a fürdőszobádban, miniszoknya meg piros magassarkú: kurva vagy
- műhaj, műszempilla, műmell, csücsörítős és pucsítós fotók valami exkluzív helyen: drága kurva vagy
- a leírásod arról szól, hogy kiket nem keresel: ostoba vagy
- a leírásod arról szól, hogy mi jár neked: ostoba és önző vagy

Hm, lehet, nekem is kellene írnom Tinder randis sztorikat. :-)

Yoan 2017.03.15. 16:51:42

@EG0: Ez jó. :) Mindjárt kezdem sajnálni, hogy én sohasem Tindereztem.

Egyébként meg lehet, hogy a budai úrifiú megijedt, hogy a szerző bekapja őt is, ha rosszul szól.
süti beállítások módosítása